W 2009 roku Skandia Życie TU S.A. obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. W 1999 roku Skandia była pionierem produktów typu unit-linked w Polsce i do tej pory nie zmieniła profilu swego działania. Firma nadal oferuje polisy na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności Skandii i wejściem w struktury Grupy Old Mutual postanowiono wypracować jeden spójny wizerunek marki. W kolejne lata Skandia wkracza z nowym logo oraz nową strategią.
Ten nowy znak Skandii ma symbolizować nowoczesność, dynamikę i otwartość na nowe wyzwania. Logo ma bardziej wyrazistą i przyjazną, poprzez okrągłe kształty czcionkę, a kolor liter został zmieniony na zielony. Symbol granatowej „parasolki” został zastąpiony metalicznym dwukropkiem, który występuje w logo, po nazwie firmy.
celine outlet "Nowa identyfikacja wizualna marki oddaje charakter Skandii jako dostawcy długoterminowych planów oszczędnościowych. Skandia oferuje klientom rozwiązania, które zabezpieczają przyszłość finansową w długim horyzoncie. Oferta pozwala w elastyczny sposób realizować różne cele finansowe (emerytura, edukacja dziecka, realizacja własnych marzeń). Propozycja Skandii odnosi się do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Przygotowana strategia odpowiada na oczekiwania rynku i pozycjonuje naszą firmę jako dostawcę produktu dla szerokiego grona klientów detalicznych” – powiedział Paweł Ziemba, prezes Zarządu Skandia Życie TU S.A.
Dla promocji nowego wizerunku marki zaplanowano kampanię reklamową, która będzie prowadzona pod hasłem „Skandia – Twoja przyszłość finansowa” i rozpocznie się 1 kwietnia. Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz w kanałach tematycznych) oraz w internecie i potrwa do końca kwietnia. |