R E K L A M A :
 Newsletter >
 Wyślij znajomym >
 Dodaj do ulubionych
  Szukaj na stronie.
Jesteś 17743506 gościem na naszej stronie
Aktualizowano: 2017-04-23
Hyundai coraz mocniej
wspiera Tour de Pologne

 

Flota 57 aut na potrzeby narodowego wyścigu


Jedno z tych aut trafi w ręce zwycięzcy 73. Tour de Pologne.
Fot.
Aleksandra Schönthaler

57 aut wejdzie w skład floty samochodowej Hyundai podczas 73. Tour de Pologne UCI World Tour. Uroczyste przekazanie pojazdów odbyło się na placu Teatralnym w Warszawie.

Uroczystość poprzedziła konferencja prasowa w Teatrze Wielkim połączona z prezentacją pierwszego etapu 73. Tour de Pologne. Wyścig rozgrywany pod hasłem „Szlakiem historii” uroczyście rozpocznie się 12 lipca w Radzyminie. Stamtąd kolarze przejadą do Warszawy, gdzie pokonają osiem rund. Trasa prowadzi najpiękniejszymi ulicami stolicy, między innymi Nowym Światem, Krakowskim Przedmieściem, Alejami Ujazdowskimi, Belwederską, Książęcą, Karową.

– W ubiegłym roku pokazywaliśmy naszą trasę i chwaliliśmy się Tour de Pologne w Europejskiej Stolicy Sportu, czyli Turynie. Mam przekonanie, że nie ma piękniejszej trasy niż ta w Warszawie. Warszawiacy kochają rowery – te, którymi jeżdżą do pracy, czy rekreacyjnie, a także sam Tour de Pologne. Świadczą o tym tłumy kibiców dopingujących zawodników na trasie i cieszę się, że w tym roku będzie podobnie – powiedział Jarosław Jóźwiak, zastępca prezydenta m. st. Warszawy. – Tour de Pologne to nie tylko wydarzenie sportowe, ale również promocja Polski. Transmisje telewizyjne trafiają do wielu państw na całym świecie. Stąd pomysł, aby tegoroczny wyścig odbył się szlakiem historii. Chcemy przypomnieć 1920 rok i Bitwę Warszawską, zwłaszcza, że w tej bitwie niemałą rolę odegrało Warszawskie Towarzystwo Cyklistów. Kolarze rozwozili meldunki, byli zwiadowcami i do tych wydarzeń chcemy nawiązać przy okazji tegorocznego wyścigu – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.


Podczas konferencji prasowej w Teatrze Wielkim w Warszawie.
Fot. Aleksandra Schönthaler

Po konferencji prasowej, na placu Teatralnym odbyła się prezentacja i przekazanie floty samochodowej Hyundai, a dziennikarze mieli możliwość przejechania trasą rundy Tour de Pologne w Warszawie. W tym roku Hyundai zwiększył swoje zaangażowanie w Tour de Pologne i został Oficjalnym Sponsorem Wyścigu i klasyfikacji Najlepszy Sprinter. – Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po ubiegłorocznym sukcesie naszego udziału w Tour de Pologne, uznaliśmy, że warto zrobić coś więcej i zaznaczyć naszą obecność. Hyundai ma swoiste sportowe DNA we krwi, dlatego zdecydowaliśmy się na koszulkę najlepszego sprintera. Myślę, że to dobre odzwierciedlenie cech marki, która na przestrzeni 40 lat osiągnęła niebywały sukces – powiedział Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland, a Prezes Hyundai Motor Poland Seung-Sik Nam przekazał Czesławowi Langowi symboliczny klucz do floty samochodowej. Liczy ona w sumie 57 samochodów, a w jej skład wchodzą modele Tucson, i40, H350, Santa Fe oraz Genesis. Są to nie tylko samochody biorące udział w samym wyścigu, towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, ale także lekkie samochody dostawcze służące chociażby do transportu niezbędnego sprzętu i wyposażenia. Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dedykowana gościom specjalnym i VIP.


57 aut wejdzie w skład floty samochodowej Hyundai podczas 73. Tour de Pologne UCI World Tour.
Fot. Aleksandra Schönthaler

Hyundai jest także fundatorem nagrody głównej – zwycięzca 73. Tour de Pologne UCI World Tour stanie się posiadaczem samochodu Hyundai Tucson, a zwyciężczyni Tour de Pologne Women Hyundai Elantra.
 

 

Logo BCM Nowatex - Producent odzieży rowerowej, sportowej, kolarskiej

EUROBIKE

 

 
WSTECZ HOME E-MAIL